Marketing

Postanite prepoznavni na poslovni poti


1.korak
Kakovostna računalniška oprema

2.korak
Zaupanja vreden računovodski servis

3.korak
Kreativne spletne rešitve

4.korak
Učinkovit marketing

Predstavitev podjetja v svetu

Ne glede na to, ali gre za grafično oblikovanje, sodelovanje z javnostmi, digitalni marketing, optimizacijo iskalnikov in celo spletno oblikovanje - tržniki delujejo na več različnih kanalih in področjih veščin. Danes se marketing deli na dve osnovni kategoriji. To sta digitalni marketing in tradicionalni marketing.



DIGITALNI MARKETING

Pay-per-click (PPC) marketing


PPC pomeni plačilo na klik. To je model internetnega marketinga, v katerem oglaševalci plačajo pristojbino ob vsakem kliku enega od njihovih oglasov. V bistvu gre za način nakupa obiskov vašega spletnega mesta. Oglaševanje na iskalnikih je ena izmed najbolj priljubljenih oblik PPC. Pri oglaševanju s plačilom na klik se podjetjem, ki prikazujejo oglase, zaračuna le, ko uporabnik dejansko klikne njihov oglas, od tod tudi ime „plačaj na klik“.

Search engine optimization (SEO)


SEO je pravtako delo z iskalniki, vendar s pozivom na njihove algoritme. Namesto da bi plačevali in se s tem uvrstili na vrh lestvice za to poskrbijo posebni algoritmi. SEO je del "organske" strani marketinga iskalnikov. SEO je zelo dolgoročna strategija. SEO marketing je lahko, zlasti kadar je usmerjeno v privabljanje podjetij, najbolj stroškovno najučinkovitejša oblika marketinga.

Vsebinski marketing


Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop, osredotočen na ustvarjanje in distribucijo dragocenih, ustreznih in doslednih vsebin, s katerimi bi pritegnili in obdržali jasno določeno občinstvo - in na koncu spodbudili donosne ukrepe strank. Tako kot SEO (in pogosto v povezavi s SEO) se mora vsebinski marketing razvijati dalj časa, da postane učinkovit.

Video marketing


Če je fotografija vredna tisoč besed, koliko je potem vreden video? To je osnova video marketinga. Video marketing je usmerjena marketinška strategija, ki vključi vključevanje videov v vaše marketinške kampanje. Video marketing se lahko uporablja za vse, od ustvarjanja poročila kupcev, do promocije vaše blagovne znamke, storitev ali izdelkov. Ideja video marketinga je preprosta: vaša blagovna znamka ustvarja videoposnetke, ki na tak ali drugačen način promovirajo vaše podjetje, spodbujajo prodajo, ozaveščajo o svojih izdelkih ali storitvah ali pa pritegnejo vaše stranke. V praksi je malo bolj zapleteno. Tako kot mnogi marketinški napori tudi video trženje temelji na podatkih, zato boste želeli spremljati različne meritve in spremljati sodelovanje strank.



TRADICIONALNI MARKETING

Eksperimentalni marketing


Eksperimentalni marketing zagotavlja osebno povezavo, ki potrošnikom omogoča, da si izdelek ali storitev zapomnijo. Prav tako je Eksperimentalni marketing običajno dogodek iz resničnega življenja, v katerem lahko sodeluje potrošnik. Vežite svojo blagovno znamko ali izdelek na zabavno izkušnjo, na primer na dogodek v živo, in bodo potrošniki s tem verjetno dobili boljše sporočilo. Eksperimentalni marketing lahko preoblikuje in povečuje povezave, ki jih blagovne znamke gradijo s svojimi potrošniki, in to postaja vse bolj pomembno, saj potrošniki zahtevajo več personalizacije.

Lokalni marketing


Reklamni Panoji, avtobusne postaje, kavarniške oglasne deske ... danes je lokalni marketing povsod. Če vaše podjetje obstaja v fizičnem prostoru, je velika verjetnost, da so nekateri elementi lokalnega marketinga (bodisi tradicionalni ali digitalni) del vašega načrta za prihodnost. Iskanje dobrih načinov za vključitev lokalne baze strank je pomemben način pridobivanja strank.

Tržna raziskava


Tržna raziskava je področje marketinga, ki ni vedno lepo razvrščeno med tradicionalnimi in digitalnimi marketingi. Tržna raziskava je praksa rudarjenja različnih oblik podatkov, da bi učinkoviteje tržili izdelek. Da bi to naredili, se izvajajo konkurenčne raziskave, ankete potrošnikov in anketiranje potencialnih strank. Te informacije se nato uporabijo za določitev pozicioniranja izdelkov, cene, ključnih sporočil in drugih pomembnih strateških odločitev, od katerih se mnoge nanašajo na tradicionalno in digitalno trženje.

Stopite na pot uspešnega podjetništva že danes.

Z našim učinkovitimi poslovnimi rešitvami bo vaša podjetniška pot lažja in uspešnejša.